lunes, 20 de junio de 2011

L'Edgar continua evolucionant a velocitat de creuer

Diuen que és el meu deixeble, el vaig descobrir amb només 9 anys i versionava cançons meves a la Festa de l'Escola del Cor de Maria de Sant Feliu de Guíxols, vaig quedar impressionat que un marrec es fixés en aquest tipus de composicions. El vaig convidar a compartir un concert al meu barri i així han passat els anys, ara en té 17, també interpreta les seves composicions i m'està avançant per la dreta i sense posar l'intermitent...és el jovent que s'incorpora i que també provoca que senti l'orgull d'haber assistit a la seva formació i tenir la possibilitat de compartir escenari i bones estones amb ell. perquè toca bé, canta bé, escriu bé...però és una persona realment extraordinària i m'encantaria que valoressiu el seu esforç i que tingui la sort de poder anar trepitjant escenaris per expressar tot allò que té a dir i a aportar a aquest gènere de la cançó que no és senzill però sí que és fascinant.
A la foto actuant fa unes setmanes al jardí de Can Plaja, de Calonge, on varem compartir actuació, jo sota la morera espantat per la seva evolució.

No hay comentarios: